החלק שלי בספרי מטח: מן היסודי ועד העל-יסודי

ערכתי לשונית, ניקדתי, קראתי והערתי, הייתי בצוות הפיתוח וההתאמה לחמ"ד ואפילו קריינתי – כך הגשמתי חלום ישן: ששמי יופיע על הספרים של מטח.

כשהייתי בבית הספר היסודי תמיד הוקסמתי מהספרים של מטח – המרכז לטכנולוגיה חינוכית. היה בהם משהו איכותי ואפילו קסום. הם נראו מושקים ומגניבים.

כשלמדתי לשון באוניברסיטה ותהיתי במה אני רוצה לעבוד בתחום כשאהיה גדול, אחד החלומות שלי היה לעבוד במטח – לפתח ספרים, ולזכות ששמי יופיע בספרים. הרגשתי שזו תעודת כבוד והערכה.

תהילות לאל, התגשם החלום הזה ובכל מיני תפקידים.

הינה הפירוט של מעללי בספרי מטח (לא כולל יחידות שהן דיגיטליות בלבד ועוד דברים שפיתחתי ואינם מודפסים) – מן היסודי ועד לעל-יסודי, ובמגוון תפקידים:

מילה טובה ב 2+1 – ממלכתי דתי

פיתוח והתאמה לחמ"ד


מילה טובה ג 2+1 – ממלכתי דתי

עריכה לשונית, ניקוד ופיתוח והתאמה לחמ"ד


מילה טובה מאוד ד 2+1 – ממלכתי

קריאה והערות

מילה טובה מאוד ד 2+1 – ממלכתי דתי

קריאה והערות


מילה טובה מאוד ה 2+1 – ממלכתי

קריאה והערות

מילה טובה מאוד ה 2+1 – ממלכתי דתי

קריאה והערות ופיתוח והתאמה לחמ"ד


מילה טובה מאוד ו – ממלכתי דתי

קריינתי חלק מהספר


מילה טוב מאוד ז, ח, ט

עריכה לשונית


קוראים עם קסם

ניקדתי (הספר יצא במהדורה חדשה ולכן אינו נמצא בכותר)


יש ויש 3 

פה אני על תקן "שחקן" – אני הד"ר בסרטון. היה לי קשה ללמוד את הטקסט בע"פ 🙂

.

.

 

רוצים לדעת מתי עולה הרשומה הבאה או הפרק הבא ב"קולולושה"?
לחצו כאן והצטרפו לרשימת התפוצה של "לשוניאדה"

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

פועל על WordPress | ערכת עיצוב: Baskerville 2 של Anders Noren.

למעלה ↑

%d בלוגרים אהבו את זה: