לאחר שבוע העברית תשע"ז חשבתי מה אוכל לחדש השנה. יכולתי להמשיך בקו של השנה שעברה ולהציג עוד מידע מעניין על מילים אחרות מהמרחב של הקניון, אבל החלטתי לגוון  ולשנות כיוון.

הפעם בחרתי בכיוון משחקי יותר, קורץ יותר, משעשע יותר. המטרה אותה המטרה – לרומם את קרנה של העברית, אבל הביצוע שונה: במסגרת שיתוף הפעולה בין מטח לקניוני עופר פיתחתי שלטים מגוונים ובהן אמירות משעשעות ומשחקיות שקשורות לתופעות בשפה העברית ושגרמו לאנשים לחייך וליהנות: הקשר בין הצליל של המילה למשמעותה, משפטים שוברי שיניים, הצפה של כפילות חביבה ועוד. סה"כ 5 סוגים שונים של מודעות.

הינה 16 המודעות שעיטרו את קניוני עופר במשך כשבועיים (לפעילות המלווה לבתי ספר – לחצו כאן):

קופי: ירעם נתניהו
עיצוב: יהושע TBWA

 

.

רוצים להתעדכן כשההסכת הבא יעלה? רוצים לקבל עדכון כשעולה רשומה חדשה לאתר?
לחצו כאן והצטרפו לרשימת התפוצה של "לשוניאדה"